Gali būti, kad nepavyko mokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste ar „Perlas Finance“ mokėjimo iniciavimo paslauga. Bilieto pirkimo procese dalyvauja keletas veiksnių: banko sistema, interneto ryšys ir pan.
Kai įvyksta trikdis vienoje iš grandžių – bilietas nebūna nuperkamas. Tokiu atveju pinigai yra grąžinami į „Žaidėjo piniginę“ loto.lt svetainėje, o klientas papildomai informuojamas el. laišku. Primename, kad situacija, kai loto.lt svetainėje neįvyksta sėkmingas loterijos bilietų pirkimas yra aprašyta „loto.lt svetainės taisyklių“ 4.4 punkte:
„Jeigu bilietų pirkimo metu įvyksta interneto ryšio, kompiuterinių sistemų arba kitokia klaida, arba žaidėjui vykdant mokėjimą, tampa aišku, kad nepavyks nupirkti bilietų, įvykus lėšų nurašymui nuo žaidėjo banko sąskaitos ir įskaitymui į bendrovės sąskaitą, bet neapmokėjus konkrečių Bilietų, pinigai yra įskaitomi į žaidėjo piniginę per 5 darbo dienas.“