Visos pozicijos pasiekė planuotus tikslus, išskyrus VOD kanalus, dėl video trūkumo tam tikrais tiražais. Ar buvome planavę, bet nepasigaminome, ar kur problema? Geriausią viewability pasiekė Delfi, DV ir Lrytas - Delfi ir Lrytas dėl rich media pozicijų. Buvo animuoti baneriai paruošti? Ar kas per rich media? Lygiai taip pat dėl to ir CTR buvo šiuose kanaluose aukštesni.  Lyginant su praėjusiu mėnesiu rodikliai išliko panašūs. 

 

Ar buvome planavę, bet nepasigaminome, ar kur problema?

 

Iš esmės mes turime susiplanavę VOD kiekvieną menesį, problema ,kad jeigu puodai nuotaiką ar dar kažkas yra pasigamina arba nepasigamina. To pasekoje būna jog tai vieną savaitę turim tai neturim video. Dar buna niuansai, kad vieną savaitę pasigamina 10s kitą 15s . Šitą problema turėtume Rugsėjį jau išpręsti nes Liepą dar susiderinau, kad būtų pagaminti visų brandų bendriniai video kuriuos galėtume leisti, kai neturi aukso puodų video pasigaminę. Nes negalime biškiuką leisti, biškiuką neleisti. Tuo pačiu atsiliekame ir su įsipareigojimais kanalams.

 

Buvo animuoti baneriai paruošti? Ar kas per rich media?

 

Ne nebuvo paruošti animuoti baneriai, bet mes turim kai kurias pozicijas rich media geromis kainomis kurias įdedam į planus kai kuriuos. Iš img padarom html greitai per adform ,kad būtų tinkamas rich media formatams. Agentūra padaro pati, mums tai papildomai nekainuoja.