- Prisijungami per pasirinktą banką. Skiltyje „Mano duomenys“ užpildykite savo duomenis ir spauskite „Išsaugoti“. 2-ame žingsnyje pasirinkite banką, per kurį jungsitės. Jei paskyroje nurodyti ir iš banko gauti duomenys sutaps – Jūsų paskyra bus patvirtinta iškart.
-
Loterijos atstovybėje. Atvykite į bet kurią iš 5 loterijos atstovybių ir pateikite loterijos atstovui galiojantį asmens tapatybės dokumentą. Jei asmens dokumente nurodyti duomenys sutaps su žaidėjo paskyroje nurodytais duomenimis, Jūsų tapatybė bus patvirtinta ir iškart galėsite pilnai naudotis žaidėjo paskyra.
- Nuotoliniu būdu. Naudodamiesi nuotolinio identifikavimo funkcija, padarykite savo ir savo asmens dokumento nuotraukas. Jei žaidėjo paskyroje nurodyti asmens duomenys sutaps su nuotraukose esančiais duomenimis, Jūsų tapatybė bus patvirtinta. Tapatybės tvirtinimas šiuo būdu gali užtrukti iki 2 val. Norėdami, kad paskyra būtų patvirtinta kaip galima greičiau, susisiekite su mumis tel. 8 52 751 751.
- Atliekant mokėjimą per e-banką. Įsitikinkite, kad loto.lt paskyroje nurodytas teisingas Jūsų vardas, pavardė ir asmens kodas. Suformuotame mokėjime už loterijos bilietus ar žaidėjo piniginės papildymą pažymėkite, kad sutinkate, jog bankas pateiktų mums Jūsų asmens kodą. Kaip tai atlikti teisingai, žiūrėkite čia > Jei žaidėjo paskyroje nurodyti asmens duomenys sutaps su banko perduotais duomenimis, Jūsų tapatybė bus patvirtinta. Tapatybės tvirtinimas šiuo būdu atliekamas per 1 darbo dieną.
Jei turite klausimų – prašome kreiptis tel. 8 52 751 751 arba el.paštu info@loto.lt. Į visus klausimus stengsimės atsakyti greitai bei išsamiai.