1. Akcijos (Toliau - Misija) laikotarpis ir dalyviai
1.1. Misija „LAIMINGAS NUMERIS“ vyks nuo 2021 m. vasario 11 d. iki 2021 m. vasario 17 d. imtinai.
1.2. Misijos organizatorius – UAB „Perlas Network“ (toliau – Organizatorius).
1.3. Dalyvauti Misijoje ir gauti Premijas pretenduoja svetainėje www.loto.lt paskyras užregistravę, tapatybę patvirtinę (pagal LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo reikalavimus, t. y. Organizatoriui yra žinomas vartotojo vardas, pavardė bei asmens kodas) asmenys ir PERLAS mobiliosios programėlės vartotojai, kurie svetainėje www.loto.lt įsigijo SUPERLOTO TV žaidimų bilietų už 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų) ir daugiau.
1.4. Misijoje negali dalyvauti Misijos ir loterijos organizatorių darbuotojai.
2. Misijos Premijos, turinys ir gavimo sąlygos
2.1. Misijos dalyviams skiriamas prizas (toliau - Premija) - už 1.3 punkte nurodytų veiksmų atlikimą – 250 (du šimtai penkiasdešimt) BLITZ taškų, kurie pervedami į www.loto.lt žaidėjų paskyras. BLITZ taškus žaidėjas gali keisti tik į BLITZ Eurus, kuriuos gali panaudoti BLITZ LOTO ir SUPERLOTO TV žaidimų bilietų pirkimui. Premiją Misijos laikotarpiu galima gauti tik vieną kartą.
2.2. Vartotojui įsigijus loterijos SUPERLOTO TV ŽAIDIMŲ bilietų, per 1.1 punkte nurodytą laikotarpį, už 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų) ir daugiau, Organizatorius vieną kartą perveda į www.loto.lt žaidėjo paskyrą 250 (du šimtus penkiasdešimt) BLITZ taškų. Didesnė krepšelio suma nesuteikia teisės į didesnį taškų kiekį.
2.3. Misijoje dalyvaujantys asmenys sutinka, kad registracijos metu jų nurodytus duomenis (vardas, pavardė, el. paštas, telefono numeris) Organizatorius tvarkys Misijos organizavimo, Premijos pervedimo ir informavimo tikslais.
2.4. Kiekvienas Misijos dalyvis bet kuriuo metu Misijos eigoje gali raštu pateikti reikalavimą, kad jo asmens duomenų tvarkymas būtų nutrauktas arba jo asmens duomenys būtų ištrinti. Gavus tokį Misijos dalyvio prašymą nutraukti jo asmens duomenų tvarkymą ar po jo duomenų ištrynimo, Misijos dalyvis nebedalyvauja Misijoje ir nepretenduoja į prizus.
3. Misijos Premijų gavėjų nustatymo ir išdavimo tvarka
3.1. Asmenys, atlikę 1.3 punkte nurodytus veiksmus ir atitinkantys Misijos dalyvių sąlygas automatiškai yra skelbiami Premijų gavėjais ir jų paskyra iš karto papildoma Premija. Premijos gavėjai apie Premijos gavimą yra informuojami „Taškų istorija“ suvestinėje, Premijos gavimą nurodo transakcijos tipas - „Taškai“.
3.2. Apie Premijos gavimo faktą Organizatorius papildomai gali pranešti Premijos gavėjui atsiųsdamas pranešimą Misijos dalyvio nurodytu el. paštu ir / arba susisiekdamas telefono numeriu. Už teisingų kontaktinių duomenų pateikimą atsakingi Misijos dalyviai.
3.3. Misijos organizatoriaus pervestų taškų į paskyrą galiojimo terminas - 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos (remiantis Lojalumo programos „LOTO KLUBAS“ taisyklėmis). Pasibaigus šiam nurodytam terminui, Premijos taškai panaikinami.
3.4. Už visas su Misija susijusias galimas mokestines prievoles atsakingas Organizatorius.
4. Baigiamosios nuostatos
4.1. Organizatorius pasilieka teisę keisti Misijos sąlygas, įskaitant organizavimo laikotarpį, informuodamas apie tai ne vėliau kaip 24 valandos iki pakeitimų įsigaliojimo dienos svetainėje www.loto.lt.
4.2. Jei įvyksta techninis sistemos gedimas ar Misija negali būti vykdoma dėl priežasčių, susijusiu su techniniais nesklandumais, Organizatorius pasilieka teisę iškart stabdyti Misijos vykdymą ir informuoti apie tai žaidėją.
4.3. Visus, šiose taisyklėse neaptartus klausimus reguliuoja Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.