Misija „SPARTI SĖKMĖ“
TAISYKLĖS
1. Akcijos (toliau – Misija) laikotarpis ir dalyviai
1.1. Misija „SPARTI SĖKMĖ“ vyks nuo 2020 m. gruodžio 13 d. iki 2020 m. gruodžio 27 d. imtinai. Misijos organizatoriaus sprendimu Misijos laikas gali būti pakeistas (informacija apie Misijos laiką skelbiama tinklalapyje www.loto.lt).
1.2. Misijos organizatorius – UAB „Perlas Network“ (toliau – Organizatorius).
1.3. Dalyvauti Misijoje ir gauti premijas pretenduoja svetainėje www.loto.lt paskyras užregistravę, tapatybę patvirtinę (pagal LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo reikalavimus, t. y. Organizatoriui yra žinomas vartotojo vardas, pavardė bei asmens kodas) asmenys ir PERLAS mobiliosios programėlės vartotojai, kurie prisijungę svetainėje www.loto.lt įsigijo bet kurių tiražinių loterijų (Teleloto, Eurojackpot, Vikinglotto, Kenoloto, Jėga (negalioja Vikinglotto sisteminiams bilietams, Vikinglotto sindikatui, Eurojackpot sindikatui, prenumeratoms, dovanų kuponams ir dovanojamiems bilietams)) bilietų už 20,00 EUR (dvidešimt eurų) ir daugiau.
1.4. Misijoje negali dalyvauti Misijos ir loterijos organizatorių darbuotojai.
2. Misijos premijos, turinys ir gavimo sąlygos
2.1. Misijos dalyviams skiriamas prizas (toliau - premija) - žaidėjo paskyros papildymas taškais už 1.3 punkte nurodytų veiksmų atlikimą) – 200 BLITZ taškų (du šimtai), kurie pervedami į www.loto.lt Misijos dalyvių paskyras. Blitz taškus žaidėjas gali keisti tik į Blitz Eurus, kuriuos gali panaudoti tik Blitz loto bilietų pirkimui.
2.2. Vartotojui įsigijus tiražinių loterijų bilietų (Teleloto, Eurojackpot, Vikinglotto, Kenoloto, Jėga) per 1.1 punkte nurodytą laikotarpį už 20,00 Eur (dvidešimt eurų) ir daugiau, Organizatorius vieną kartą perveda į dalyvio www.loto.lt paskyrą 200 (du šimtus) BLITZ taškų. Didesnė krepšelio suma nesuteikia teisės į didesnį taškų kiekį.
2.3. Misijoje dalyvaujantys asmenys sutinka, kad registracijos metu jų nurodytus duomenis (vardas, pavardė, el. paštas, telefono numeris) Organizatorius tvarkys Misijos organizavimo, premijos pervedimo ir informavimo tikslais.
2.4. Kiekvienas Misijos dalyvis bet kuriuo metu Misijos eigoje gali raštu pateikti reikalavimą, kad jo asmens duomenų tvarkymas būtų nutrauktas arba jo asmens duomenys būtų ištrinti. Gavus tokį Misijos dalyvio prašymą nutraukti jo asmens duomenų tvarkymą ar po jo duomenų ištrynimo, Misijos dalyvis nebedalyvauja Misijoje ir nepretenduoja į prizus.
3. Misijos premijų gavėjų nustatymo ir išdavimo tvarka
3.1. Vartotojai, atlikę 1.3 punkte nurodytus veiksmus ir atitinkantys Misijos dalyvių sąlygas, automatiškai yra skelbiami premijų gavėjais ir jų paskyra iš karto papildoma premija.
3.2. Premijos gavėjai apie premijos gavimo faktą bus iš karto informuojami „Taškų istorija“ suvestinėje – premijos gavimą indikuos transakcijos tipas „Taškai“.
3.3. Apie premijos gavimo faktą Organizatorius papildomai gali pranešti premijos gavėjui atsiųsdamas pranešimą Misijos dalyvio nurodytu el. paštu ir / arba susisiekdamas telefono numeriu. Už teisingų kontaktinių duomenų pateikimą atsakingi Misijos dalyviai.
3.4. Misijos organizatoriaus pervestų taškų į paskyrą galiojimo terminas - 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos (remiantis Lojalumo programos „LOTO KLUBAS“ taisyklėmis). Pasibaigus šiam nurodytam terminui, Misijos premijos gavėjas nebegali panaudoti jo paskyroje esančių taškų.
3.5. Už visas su Misija susijusias galimas mokestines prievoles atsakingas Organizatorius.
4. Baigiamosios nuostatos
4.1. Organizatorius pasilieka teisę keisti Misijos sąlygas, įskaitant organizavimo laikotarpį, informuodamas apie tai ne vėliau kaip 24 valandos iki pakeitimų įsigaliojimo dienos, svetainėje www.loto.lt.
4.2. Visus, šiose taisyklėse neaptartus klausimus reguliuoja Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.