Misijos „ŽALGIRIO FANAMS“ taisyklės
1. Akcijos (Toliau - Misija) laikotarpis ir dalyviai
1.1. Misija „Žalgirio fanams“ vyks nuo 2021 m. sausio 13 d. iki 2021 m. sausio 15 d. imtinai.
1.2. Misijos organizatorius – UAB „Perlas Network“ (toliau – Organizatorius).
1.3. Dalyvauti Misijoje ir gauti premijas pretenduoja svetainėje www.loto.lt paskyras užregistravę, tapatybę patvirtinę (pagal LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo reikalavimus, t. y. Organizatoriui yra žinomas vartotojo vardas, pavardė bei asmens kodas) asmenys ir PERLAS mobiliosios programėlės vartotojai, kurie svetainės www.loto.lt „BLITZ loto“ žaidime „Už Žalgirį“ išleido 15,00 EUR (penkiolika eurų) ir daugiau.
1.4. Misijoje negali dalyvauti Misijos ir loterijos organizatorių darbuotojai.
2. Misijos premijos, turinys ir gavimo sąlygos
2.1. Misijos dalyviams skiriamas prizas (toliau - premija) – 150 (vienas šimtas penkiasdešimt) Loterijų taškų, kurie pervedami į www.loto.lt žaidėjų paskyras. Loterijų taškus žaidėjas gali keisti tik į Loterijų Eurus, kuriuos gali panaudoti tiražinių loterijų ir „BLITZ loto“ bilietų pirkimui. Šių pinigų negalima pervesti nei į asmeninę žaidėjo sąskaitą, nei į žaidėjo piniginę. Premiją Misijos laikotarpiu galima gauti tik vieną kartą.
2.2. Asmenys, 1.1 punkte nurodytu laikotarpiu, „BLITZ loto“ žaidime „Už Žalgirį“ išleidę 15 Eur (penkiolika eurų) ir daugiau, vieną kartą gauna į www.loto.lt žaidėjo paskyrą 150 (vieną šimtą penkiasdešimt) Loterijų taškų. Didesnė krepšelio suma nesuteikia teisės į didesnį taškų kiekį.
2.3. Misijoje dalyvaujantys asmenys sutinka, kad registracijos metu jų nurodytus duomenis (vardas, pavardė, el. paštas, telefono numeris) Organizatorius tvarkys Misijos organizavimo, premijos pervedimo ir informavimo tikslais.
2.4. Kiekvienas Misijos dalyvis bet kuriuo metu Misijos eigoje gali raštu pateikti reikalavimą, kad jo asmens duomenų tvarkymas būtų nutrauktas arba jo asmens duomenys būtų ištrinti. Gavus tokį Misijos dalyvio prašymą nutraukti jo asmens duomenų tvarkymą ar po jo duomenų ištrynimo, Misijos dalyvis nebedalyvauja Misijoje ir nepretenduoja į prizus.
3. Misijos premijų gavėjų nustatymo ir išdavimo tvarka
3.1. Asmenys, atlikę 1.3 punkte nurodytus veiksmus ir atitinkantys Misijos dalyvių sąlygas automatiškai yra skelbiami premijų gavėjais ir jų paskyra iš karto papildoma premija. Premijos gavėjai apie premijos gavimą yra informuojami „Taškų istorija“ suvestinėje, premijos gavimą nurodo transakcijos tipas - „Taškai“.
3.2. Apie premijos gavimo faktą Organizatorius papildomai gali pranešti premijos gavėjui atsiųsdamas pranešimą Misijos dalyvio nurodytu el. paštu ir / arba susisiekdamas telefono numeriu. Už teisingų kontaktinių duomenų pateikimą atsakingi Misijos dalyviai.
3.3. Misijos organizatoriaus pervestų taškų į paskyrą galiojimo terminas - 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos (remiantis Lojalumo programos „LOTO KLUBAS“ taisyklėmis). Pasibaigus šiam nurodytam terminui, premijos gavėjas nebegali panaudoti jo paskyroje esančių taškų.
3.4. Už visas su Misija susijusias galimas mokestines prievoles atsakingas Organizatorius.
4. Baigiamosios nuostatos
4.1. Organizatorius pasilieka teisę keisti Misijos sąlygas, įskaitant organizavimo laikotarpį, informuodamas apie tai ne vėliau kaip 24 valandos iki pakeitimų įsigaliojimo dienos svetainėje www.loto.lt.
Visus, šiose taisyklėse neaptartus klausimus reguliuoja Lietuvos Respublikos teisės aktų nuosta