Ši taisyklių redakcija galioja nuo 2025 m. rugsėjo 24 d. 13:00 val.

www.loto.lt svetainės ir mobiliosios programėlės taisyklės

www.loto.lt svetainės ir mobiliosios programėlės taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Jūsų naudojimąsi UAB „Perlas Network“ svetainėje www.loto.lt bei mobiliojoje programėlėje loto.lt teikiamomis loterijos bilietų pirkimo ir kitomis paslaugomis (toliau – Paslaugos). Svarbu, kad perskaitytumėte ir suprastumėte žemiau išdėstytas sąlygas. Paspausdami „SUTINKU“, Jūs pareiškiate, jog sutinkate laikytis Taisyklių, naudojantis Paslaugomis.

1. Sąvokos

1.1. Akcija – bendrovės organizuojamas žaidimas, kuris nėra loterija, tačiau skirtas svetainės lankytojus paskatinti domėtis ir dalyvauti loterijose, ir kurio metu asmenys, atlikę tam tikrus akcijos sąlygose numatytus veiksmus, gali laimėti bendrovės įsteigtą (-us) prizą (-us).

1.2. Asmens duomenys – bet kokia informacija apie žaidėją (fizinį asmenį), kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima tiesiogiai arba netiesiogiai nustatyti iš duomenų (vardo, pavardės, identifikacinio kodo, interneto identifikatoriaus ir pan.).

1.3. Asmens tapatybės dokumentas – t.y. vienas iš šių dokumentų: asmens tapatybės kortelė, pasas, nuolatinis arba laikinas leidimas gyventi Lietuvos Respublikoje, taip pat Taisyklių 4.3.4.1 punkte numatytu atveju gali būti ir EEA erdvės valstybės išduotas vairuotojo pažymėjimas, atitinkantis  2006 m. gruodžio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2006/126/EB dėl vairuotojo pažymėjimų (nauja redakcija) I priede nustatytus reikalavimus.

1.4. Bendrovė – UAB „Perlas Network“, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta bendrovė, kurios buveinės adresas: Olimpiečių g. 15-1, Vilnius LT-09237, įmonės kodas 126298569.

1.5. Bilietas (loterijos bilietas) – priklausomai nuo loterijos, žaidėjo pasirinkimu arba iš anksto sukurtas identifikuojamasis įrašas loterijos kompiuterinės sistemos duomenų bazėje, patvirtinantis dalyvavimą loterijoje.

1.6. Blitz eurai – konvertuoti žaidėjo LOTO klube sukaupti ar gauti Blitz taškai, taip pat LOTO klubo taisyklėse numatyta tvarka bendrovės skiriamos vienkartinės premijos. Blitz eurai gali būti naudojami svetainės skiltyse „Blitz loto“ ir „Superlotto games“ platinamų loterijos bilietų pirkimui.

1.7. Blitz eurų piniginė – žaidėjo naudų piniginės skiltis, kurioje vaizduojami LOTO klube sukaupti ir į Blitz eurus iškeisti premijų taškai ir žaidėjo gauti Blitz eurai.

1.8. Blitz loto – prekės ženklas, jungiantis visas loterijų organizatorių organizuojamas momentines loterijas, kurių bilietai platinami tik internetu svetainėje ir mobiliojoje programėlėje.

1.9. Blitz taškai – žaidėjo LOTO klube sukaupti ar gauti premijos taškai, kurie LOTO klubo taisyklėse nurodytomis sąlygomis gali būti konvertuojami į Blitz eurus.

1.10. Blitz žaidimai – „Blitz loto“ skiltyje esančios momentinės loterijos, kurių bilietai platinami tik interneto svetainėje ir per mobiliąją programėlę.

1.11. Dovanų kuponas – dokumentas, patvirtinantis asmens teisę įsigyti loterijos bilietų už šiame dokumente nurodytą nominalią vertę.  Prieš įsigydamas dovanų kuponą, žaidėjas turi patvirtinti, kad susipažino ir sutinka su dovanų kupono pirkimo – pardavimo ir panaudojimo sutartimi, su kuria galite susipažinti čia.

1.12. Įstatymas – Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas.

1.13. Laimėjimas – bendrovės svetainėje, mobiliojoje programėlėje ir kitose vietose platinamų loterijų bilietų laimėjimai.

1.14. Loterijos kompiuterinės sistemos duomenų bazė – loterijos bilietų ruošinių ir bilietų saugykla, esanti bendrovės arba jos paslaugų teikėjo kompiuterinėje įrangoje, ir programinė įranga, užtikrinanti loterijos veikimą.

1.15. Loterijų taškai – žaidėjo LOTO klube sukaupti ar gauti premijos taškai, kurie LOTO klubo taisyklėse nurodytomis sąlygomis gali būti konvertuojami į loterijų eurus.

1.16. Loterijų eurai – konvertuoti žaidėjo LOTO klube sukaupti ar gauti loterijų taškai bei bendrovės pagal LOTO klubo taisykles suteiktos vienkartinės premijos. Loterijų eurai gali būti naudojami tiražinių loterijų bilietų pirkimui, išskyrus „Superlotto games“ skiltį.

1.17. Loterijų eurų piniginė – žaidėjo naudų piniginės skiltis, kurioje žaidėjui rodomi LOTO klube sukaupti ir į loterijų eurus iškeisti premijų taškai bei žaidėjo gauti loterijų eurai.

1.18. Loterijų organizatoriai – licencijas organizuoti didžiąsias loterijas turinčios bendrovės: UAB „Olifėja“ ir „Euloto“, UAB.

1.19. LOTO klubas – bendrovės organizuojama lojalumo programa. Su šios programos taisyklėmis galite susipažinti čia.

1.20. Lygio taškai – LOTO klube kaupiami taškai, naudojami tik žaidėjo programos lygiui nustatyti. Jie negali būti konvertuojami į pinigus.

1.21. Misijos – LOTO klube organizuojamos specialiosios akcijos, vykdomos pagal atskirai skelbiamas taisykles. Žaidėjai, įvykdę misijas, nurodytą laikotarpį įgyja teisę dalyvauti papildomuose žaidimuose. Informacija apie misijas yra pateikiama žaidėjo paskyros skiltyje „Mano misijos“.

1.22. Mobilioji programėlė – bendrovės taikomoji programinė įranga, skirta išmaniesiems telefonams, planšetėms ir kitiems mobiliesiems įrenginiams. Atsisiuntus programėlę į mobilųjį įrenginį, galima naudotis bendrovės paslaugomis. Svetainės ir mobiliosios programėlės paslaugų apimtis ir funkcionalumai gali skirtis.

1.23. Mokėjimo sąskaita – Lietuvos Respublikos kredito arba elektroninių pinigų įstaigoje atidaryta sąskaita eurais, kurios numeris sudarytas IBAN formatu ir kuri veikia pagal SEPA reglamentą.

1.24. MIP – mokėjimų inicijavimo paslauga, kai mokėjimo paslaugų vartotojo prašymu mokėjimo nurodymas inicijuojamas iš sąskaitos, atidarytos kito mokėjimo paslaugų teikėjo įstaigoje. Mokėtojas licencijuotam tarpininkui suteikia trumpalaikę ribotą prieigą prie savo mokėjimo sąskaitos per internetinę bankininkystę, kad šis jo vardu suformuotų mokėjimo pavedimą.

1.25. Naudų piniginė – VIP eurų piniginė, Blitz eurų piniginė, Loterijų eurų piniginė (atskirai arba kartu, priklausomai nuo konteksto). Naudojimasis šiose piniginėse esančiomis lėšomis gali būti apribotas, jei bendrovė turi įtarimų dėl galimų su žaidėjo paskyra susijusių pinigų plovimo ar teroristų finansavimo veiksmų, taip pat jei žaidėjui jo prašymu ar bendrovės iniciatyva buvo pritaikytos atsakingo dalyvavimo loterijose priemonės.

1.26. Paslaugos – bendrovės platinami loterijų organizatorių bilietai bei kitos su loterijomis ir bilietų platinimu susijusios paslaugos, kuriomis galima naudotis svetainėje ir mobiliojoje programėlėje.

1.27. Politiškai pažeidžiamas (paveikiamas) asmuo – fizinis asmuo, kuriam yra ar buvo patikėtos svarbios viešosios pareigos, ir jo artimieji šeimos nariai arba artimi pagalbininkai, kaip nustatyta įstatyme.

1.28. Premijos – LOTO klube kaupiami taškai (Loterijų taškų, VIP taškų arba Blitz taškų pavidalu), suteikiami įvykdžius specialiųjų akcijų sąlygas ir užduotis arba kitais LOTO klubo taisyklėse nurodytais būdais.

1.29. Privatumo politika – bendrovės patvirtintas dokumentas, kuriame nustatytos pagrindinės asmens duomenų tvarkymo taisyklės.

1.30. Registruoto lankytojo paskyra – individualiai lankytojui skirta aplinka, kurioje saugomi jo prisijungimo duomenys ir suteikiama teisė tikrinti fizinėse prekybos vietose įsigytus bilietus.

1.31. Superlotto games – pavadinimas, jungiantis tam tikras loterijų organizatorių organizuojamas loterijas, kurių bilietai platinami tik internetu svetainėje ir mobiliojoje programėlėje.

1.32. Svetainė – interneto svetainė www.loto.lt.

1.33. Taisyklės – šis dokumentas, nustatantis bendrovės ir žaidėjo teises bei pareigas naudojantis svetainėje bei mobiliojoje programėlėje teikiamomis paslaugomis.

1.34. Tiražinė loterija – loterija, kurioje dalyvaujama loterijos biliete pasirenkant skaičius ar kitus ženklus arba įsigyjant loterijos bilietą su iš anksto išspausdintais skaičiais ar kitais ženklais. Laimėjimą ir jo dydį lemia bilieto kaina bei sutapęs žaidėjo pasirinktų ar iš anksto išspausdintų ir tiražo metu iškritusių skaičių bei ženklų skaičius (pavyzdžiui, „Vikinglotto“, „Teleloto“, „Eurojackpot“, „Kenoloto“, „Jėga“).

1.35. Žaidėjas – registruotas  svetainės lankytojas ar mobiliosios programėlės naudotojas, kurio tapatybė nustatyta pagal įstatymo reikalavimus, turintis savo žaidėjo paskyrą ir žaidėjo piniginę. Žaidėju gali būti tik fizinis asmuo, sulaukęs 18 metų.

1.36. Žaidėjo paskyra – personalizuota aplinka, skirta kiekvienam žaidėjui, kurioje kaupiami jo duomenys: teisės aktuose nustatyti tapatybės duomenys, pirktų bilietų duomenys, atliktų mokėjimų duomenys, žaidėjo piniginės ir kt. informacija. Paskyra suteikia teisę naudotis paslaugomis.

1.37. Žaidėjo piniginė – žaidėjo paskyros aplinka, kurioje kaupiamos žaidėjui priklausančios piniginės lėšos, skirtos bilietų pirkimui arba pervedimui į savo mokėjimo sąskaitą. Piniginės suma susideda iš žaidėjo įmokėtų lėšų ir laimėjimų sumų (t.y. loterijose ar akcijose laimėtų ir į piniginę išmokėtų pinigų). Pavedimai į savo mokėjimo sąskaitą atitinkamai mažina piniginės sumą. Lėšų naudojimas gali būti apribotas, jei bendrovė turi įtarimų dėl pinigų plovimo ar teroristų finansavimo veiksmų arba jei žaidėjui jo prašymu ar bendrovės iniciatyva pritaikytos atsakingo dalyvavimo loterijose priemonės. Skiltyje „Mano piniginė“ taip pat rodomos VIP eurų, Blitz eurų ir Loterijų eurų piniginės.

1.38. VIP eurai – konvertuoti žaidėjo LOTO klube sukaupti ar gauti VIP taškai, taip pat bendrovės pagal LOTO klubo taisykles suteiktos vienkartinės premijos. VIP eurai gali būti naudojami visų loterijos bilietų pirkimui, tačiau negali būti pervedami nei į žaidėjo mokėjimo sąskaitą, nei į žaidėjo piniginę.

1.39. VIP eurų piniginė – žaidėjo naudų piniginės skiltis, kurioje rodomi į VIP eurus iškeisti LOTO klube sukaupti taškai ir žaidėjo gauti VIP eurai.

1.40. VIP taškai – žaidėjo LOTO klube sukaupti ar gauti taškai, kurie LOTO klubo taisyklėse nustatyta tvarka gali būti konvertuojami į VIP eurus.

2. Bendrosios nuostatos

2.1. Šios Taisyklės įsigalioja nuo Jūsų sutikimo svetainėje, kai sukuriama žaidėjo paskyra, ir galioja visą naudojimosi paslaugomis laiką. Nuo to momento Taisyklės žaidėjui tampa teisiškai privalomos.

2.2. Turint registruoto lankytojo paskyrą, su šiomis Taisyklėmis galima susipažinti svetainėje.

2.3. Naudotis paslaugomis galima tik turint suderinamus įrenginius, interneto prieigą ir reikiamą programinę įrangą (gali būti taikomi trečiųjų šalių mokesčiai). Taip pat gali būti reikalingi periodiniai programinės įrangos atnaujinimai. Šie veiksniai gali turėti įtakos paslaugų prieinamumui ir veikimui.

2.4. Jūs įsipareigojate naudotis paslaugomis laikydamiesi šių Taisyklių ir kitos svetainėje ar mobiliojoje programėlėje pateiktos informacijos. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu atnaujinti ar pakeisti šias Taisykles. Atnaujintos Taisyklės paskelbiamos svetainėje ir įsigalioja kitą dieną nuo jų patvirtinimo; jos negalioja atgal. Turint žaidėjo paskyrą, prieš tęsiant naudojimąsi paslaugomis po Taisyklių atnaujinimo, žaidėjas turi patvirtinti, kad su jomis susipažino ir sutinka.

2.5. Jūs įsipareigojate elgtis sąžiningai, nekenkti bendrovei, loterijų organizatoriams ir kitiems tretiesiems asmenims, taip pat neatlikti neteisėtų veiksmų, galinčių pakenkti bendrovei ir paslaugoms. Jūs esate informuotas, kad loterijų organizatoriai pagal įstatymą yra įpareigotieji subjektai, privalantys taikyti pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos priemones. Kadangi bendrovė platina loterijų organizatorių bilietus žaidėjams, ji taip pat vykdo atitinkamas priemones, įskaitant žaidėjų tapatybės nustatymą bei atliekamų piniginių operacijų stebėseną.

2.6. Prieš kuriant žaidėjo paskyrą, rekomenduojama susipažinti su Loterijų įstatymu ir loterijų organizatorių organizuojamų loterijų taisyklėmis.

2.7. Bendrovė žaidėjui informaciją apie bilietus, laimėjimus ir kitus su šia sutartimi susijusius aspektus pateikia žaidėjo nurodytu elektroniniu paštu. Už teisingo ir galiojančio elektroninio pašto adreso pateikimą atsako pats žaidėjas.

3. Registracija ir žaidėjo paskyra

3.1. Norėdami svetainėje patikrinti fizinėse prekybos vietose įsigytus loterijų bilietus, Jūs turite susikurti registruoto lankytojo paskyrą, pateikdami elektroninio pašto adresą bei slaptažodį.

3.2. Norėdami naudotis visomis paslaugomis (pirkti loterijos bilietus, gauti laimėjimus), Jūs turite susikurti žaidėjo paskyrą. Jeigu jau turite registruoto lankytojo paskyrą, pakanka prisijungti, patvirtinti savo tapatybę ir sulaukti bendrovės patvirtinimo. Susikūrus žaidėjo paskyrą, iš karto tampate LOTO klubo nariu ir pradedate kaupti taškus (juos naudoti nėra privaloma). Vienas asmuo gali turėti tik vieną žaidėjo paskyrą.

3.3. Žaidėjo paskyroje bendrovė kaupia ir administruoja Jūsų kontaktinius duomenis, įsigytus bilietus, dovanos pavidalu gautus bilietus, dovanų kupono informaciją, loterijos žaidimo rezultatus, laimėjimų sumas, žaidėjo piniginės lėšas ir kt.

4. Tapatybės nustatymas

4.1. Bendrovė pagal įstatymo ir kitų teisės aktų nuostatas privalo nustatyti visų asmenų, norinčių susikurti žaidėjo paskyrą, tapatybę. Pagal įstatymo reikalavimus asmens tapatybės nustatymas gali būti: supaprastintas, įprastinis, sustiprintas.

4.2. Supaprastintas tapatybės nustatymas

4.2.1. Supaprastintas tapatybės nustatymas taikomas asmenims, kurie pagal įstatymo ir rizikos vertinimo metodikas priskiriami žemam rizikos lygiui ir pasirenka šią nustatymo procedūrą.

4.2.2. Asmens tapatybė patvirtinama vienu iš šių būdų: per pasirinktą banką „Bank Link“, naudojantis Smart–ID ar mobiliuoju parašu.

4.2.3. Jei asmuo turi registruoto lankytojo paskyrą, skiltyje „Mano duomenys“ užpildoma ši informacija: asmens vardas, pavardė, asmens kodas, pilietybė, rezidavimo šalis, atsakymas, ar asmuo yra politiškai pažeidžiamas (paveikiamas) asmuo; gali būti nurodytas ir telefono numeris.

4.2.4. Jei asmuo neturi registruoto lankytojo paskyros, pateikiama šių Taisyklių 4.2.3 punkte nurodyta informacija ir papildomai elektroninio pašto adresas.

4.2.5. Atliekant supaprastintą tapatybės nustatymą, pirmas mokėjimas į žaidėjo piniginę turi būti atliktas iš to asmens vardu atidarytos mokėjimo sąskaitos, kaip numatyta šių Taisyklių 1.23 punkte.

4.3. Įprastinis tapatybės nustatymas

4.3.1.  Įprastinis tapatybės nustatymas taikomas šiais atvejais:

4.3.1.1. jei asmuo pageidauja susikurti žaidėjo paskyrą, bet neturi galimybių įvykdyti ar nepageidauja atlikti supaprastinto tapatybės nustatymo pagal šias Taisykles;

4.3.1.2. jei supaprastintas tapatybės nustatymas nepavyksta;

4.3.1.3. jei žaidėjo piniginėje yra viršijamas 1000 (vieno tūkstančio) eurų sumos limitas, skirtas bilietams pirkti bei neatsiimtiems laimėjimams kaupti.

4.3.2. Šių Taisyklių 4.3.1.1 ir 4.3.1.2 punktuose nurodytais atvejais įprastinis tapatybės nustatymas atliekamas asmeniui pateikiant galiojantį asmens tapatybės dokumentą ir užpildytą kliento pažinimo anketą.

4.3.3. Šių Taisyklių 4.3.1.3 punkte nurodytu atveju įprastinio tapatybės nustatymo eiga priklauso nuo to, kaip buvo nustatyta asmens tapatybė kuriantis žaidėjo paskyrą:

4.3.3.1. jei tapatybė buvo nustatyta „Bank Link“ būdu, įprastinis tapatybės nustatymas atliekamas asmeniui: pateikus asmens tapatybės dokumentą arba patvirtinus savo duomenis naudojantis Smart–ID ar mobiliuoju parašu ir pateikus užpildytą kliento pažinimo anketą;

4.3.3.2. jei tapatybė buvo nustatyta naudojantis Smart–ID ar mobiliuoju parašu, įprastinis tapatybės nustatymas atliekamas pateikus užpildytą kliento pažinimo anketą.

4.3.4. Asmens tapatybės dokumentą asmuo gali pateikti:

4.3.4.1. asmeniškai atvykęs į bet kurią bendrovės atstovybę, kurių adresai pateikiami svetainėje;

4.3.4.2. nuotoliniu būdu svetainėje, vadovaujantis joje pateikiamais nurodymais.

4.3.5. Nuotoliniu būdu tapatybė nustatoma naudojant specialią programinę įrangą, kuri užtikrina asmens tapatybės nustatymą realiu laiku. Šios procedūros metu asmuo realiu laiku pateikia savo nuotrauką ir asmens tapatybės dokumento nuotrauką. Gauti duomenys yra įvertinami, siekiant nustatyti, ar nėra teisės aktuose nustatytų kliūčių asmens tapatybei patvirtinti.

4.3.6. Asmens įprastinis tapatybės nustatymas laikomas baigtu, kai bendrovė patvirtina, kad asmens tapatybė buvo nustatyta.

4.4. Sustiprintas tapatybės nustatymas

4.4.1. Sustiprintas tapatybės nustatymas taikomas, kai pagal įstatymo ir rizikos vertinimo metodikas asmuo priskiriamas aukštam rizikos lygiui, pavyzdžiui, yra politiškai pažeidžiamas (paveikiamas) asmuo.

4.4.2. Taikant sustiprintą tapatybės nustatymą, be įprastinio tapatybės nustatymo metu atliekamų veiksmų asmuo papildomai turi atsakyti į bendrovės pateiktus klausimus, susijusius su galimomis pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikomis, bei pateikti su tuo susijusius bendrovės prašomus dokumentus. Įvertinus visą gautą informaciją, priimamas sprendimas, ar pradėti arba tęsti dalykinius santykius.

4.5. Asmeniui atsisakius dalyvauti tapatybės nustatymo procedūroje, pateikus netikslius ar klaidingus duomenis arba nepateikus bendrovės prašomų duomenų, arba nustačius, kad asmuo yra sankcionuotas asmuo ar yra kitos teisės aktuose nustatytos priežastys, dėl kurių dalykiniai santykiai su tokiu asmeniu negalimi, dalykiniai santykiai su tokiu asmeniu nepradedami arba nutraukiami (žaidėjo paskyra nesukuriama arba panaikinama).

5. Žaidėjo piniginė, naudų piniginė ir žaidėjo lėšos

5.1. Susikūrus žaidėjo paskyrą, Jūs galite bet kada papildyti žaidėjo piniginę lėšomis arba pervesti lėšas iš žaidėjo piniginės į savo mokėjimo sąskaitą. Kartą per kalendorinį mėnesį pervedimas į mokėjimo sąskaitą atliekamas be pavedimo mokesčio. Jeigu pavedimai atliekami dažniau nei kartą per mėnesį, bendrovė iš pervedamos sumos išskaičiuoja sumą, lygią mokėjimo paslaugų teikėjų taikomam mokesčiui už tokio tipo pavedimą.

5.2. Žaidėjo piniginę galite papildyti tiek svetainėje, tiek mobiliojoje programėlėje. Svetainėje žaidėjo piniginę galite papildyti: (i) per internetinę bankininkystę, naudojantis MIP, kurią teikia UAB „Perlas Finance“, (ii) su mokėjimo kortele, (iii) per „Perlas“ terminalą arba (iv) naudojantis „Perlas Go“ mobiliąja programėle. Mobiliojoje programėlėje žaidėjo piniginę galite papildyti per internetinę bankininkystę, naudojantis MIP, kurią teikia UAB „Perlas Finance“.

5.3. Lėšų pervedimas iš žaidėjo piniginės į kitą, nei žaidėjo paskyroje nurodyta, žaidėjo mokėjimo sąskaitą, esančią Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigose, atliekamas žaidėjui el. paštu info@loto.lt atsiuntus oficialų prašymą, pasirašytą mobiliuoju parašu, arba pateikus tokį prašymą asmeniškai bendrovės atstovybėje. Prašyme turi būti nurodyta: žaidėjo vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, el. pašto adresas, kuriuo registruota žaidėjo paskyra, banko pavadinimas, IBAN banko sąskaitos numeris, ir pridėtas banko sąskaitos išrašas, patvirtinantis, kad banko sąskaita priklauso žaidėjui. Gavus prašymą, lėšos pervedamos per 3 (tris) darbo dienas.

5.4. Į užsienio mokėjimo įstaigose esančias žaidėjų sąskaitas, iš žaidėjo piniginės pervedama ne mažesnė nei 20 (dvidešimt) eurų suma. Norint gauti tokius pavedimus, žaidėjas turi el. paštu info@loto.lt atsiųsti oficialų prašymą, pasirašytą kvalifikuotu elektroniniu parašu, arba pateikti tokį prašymą asmeniškai bendrovės atstovybėje, kuriame turi būti nurodyta: žaidėjo vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, el. pašto adresas, kuriuo registruota žaidėjo paskyra, banko pavadinimas, IBAN banko sąskaitos numeris, banko SWIFT kodas, banko adresas, bei prie kurio turi būti pridėtas banko sąskaitos išrašas, įrodantis, kad banko sąskaita priklauso žaidėjui. Gavus tokį žaidėjo prašymą, pinigai žaidėjui bus pervesti per 3 (tris) darbo dienas. Mokesčiai, kuriuos bendrovės kredito įstaiga (mokėjimo paslaugų teikėjas) taikys tarptautiniam pavedimui, bus paskirstyti lygiomis dalimis – žaidėjui ir bendrovei. Mokesčiai, kuriuos taikys žaidėjo kredito įstaiga (mokėjimo paslaugų teikėjas) lėšų įskaitymui į žaidėjo banko sąskaitą, tenka tik žaidėjui.

5.5. Jeigu po tiražinės loterijos tiražo loterijos organizatorius oficialiai paskelbia apie tiražo metu įvykusią klaidą, turėjusią įtakos laimėtojams ar laimėjimų dydžiui, bendrovė turi teisę atitinkamai pakoreguoti žaidėjo piniginę, jei žaidėjui buvo klaidingai išmokėtas laimėjimas arba išmokėta per didelė ar per maža suma. Ta pati teisė taikoma ir tais atvejais, jei klaidą padarė ne loterijos organizatorius, bet pati bendrovė.

5.6. Bendrovė gali Jums pasiūlyti dalyvauti akcijose ar misijose ir pagal jų taisykles Jūsų gautus prizus pervesti į atitinkamą naudų piniginę (VIP eurų, Loterijų eurų arba Blitz eurų). Žaidėjai šių piniginių savo lėšomis pildyti negali. 

5.7. Naudų piniginėje esančiomis lėšomis Jūs galite apmokėti tik už šiose Taisyklėse, LOTO klubo ir akcijų taisyklėse nurodytų loterijos bilietų įsigijimą. Lėšų iš naudų piniginės negalima perversti į žaidėjo piniginę ar mokėjimo sąskaitą.

5.8. Laimėjimai už bilietus, įsigytus naudų piniginėje esančiomis lėšomis, išmokami į žaidėjo piniginę.

5.9. Akcijų arba misijų laikotarpiu žaidėjas gali įprastai naudotis žaidėjo pinigine ir joje esančiomis lėšomis.

5.10. Tikslios dalyvavimo akcijose arba misijose sąlygos yra nustatomos atitinkamų akcijų arba misijų taisyklėse. Naudų piniginės naudojimo sąlygos nustatomos LOTO klubo taisyklėse.

5.11. Laimėjimai bendrovės organizuojamose akcijose arba misijose yra apmokestinami teisės aktų nustatyta tvarka; įstatymai tam tikrais atvejais numato bendrovei pareigą pranešti Valstybinei mokesčių inspekcijai apie laimėjimus akcijose arba misijose.

6. Bilietų pirkimas, dovanojimas ir prenumerata

6.1. Naudodamiesi internetu svetainėje ir mobiliojoje programėlėje Jūs galite įsigyti loterijos bilietus. 

6.2. Svetainėje ir mobiliojoje programėlėje įsigyti bilietai Jums suteikia tokias pačias teises kaip ir bet kuriose kitose platinimo vietose įsigyti bilietai.

6.3. Jūs galite įsigyti loterijos bilietus svetainėje ir mobiliojoje programėlėje tik susikūrus žaidėjo paskyrą. Atsiskaitymui gali būti naudojamos žaidėjo piniginėje arba tam tikrais atvejais naudų piniginėje esančios lėšos.

6.4. Jei žaidėjas neatlieka šiose Taisyklėse numatytos tapatybės nustatymo procedūros (kai supaprastinta ar įprasta tvarka nustatyta tapatybė turi būti nustatoma iš naujo įprasta ar sustiprinta tvarka), jis neturi galimybių disponuoti žaidėjo piniginėje esančiomis lėšomis ir įsigyti bilietų.

6.5. Žaidėjai gali padovanoti bilietą tik pilnamečiams asmenims. Dovanodami bilietą, jie turi nurodyti gavėjo elektroninio pašto adresą ir jį pakartotinai patvirtinti. Pagal nurodytus duomenis gavėjui sukuriama laikina paskyra, o į nurodytą gavėjo elektroninį paštą išsiunčiama nuoroda į šią paskyrą.

6.6. Už dovanos gavėjo duomenų teisingumą ir už tai, kad dovanos gavėjas yra ne jaunesnis kaip 18 metų asmuo, yra atsakingas dovanos siuntėjas, kadangi nurodžius neteisingą ar nepilnamečio asmens elektroninio pašto adresą ir apmokėjus už bilietą, nėra galimybės anuliuoti nupirktą bilietą ir pinigai nėra grąžinami.

6.7. Gavėjas prie laikinos paskyros gali prisijungti susikūręs slaptažodį ir sutikęs su šiomis Taisyklėmis. Jei dovanotas bilietas laimi prizą, gavėjas jį gali gauti tik sukūręs žaidėjo paskyrą pagal šių Taisyklių reikalavimus. Piniginis prizas pervedamas į gavėjo žaidėjo piniginę, o daiktinis prizas perduodamas gavėjui loterijos taisyklėse nustatyta tvarka.

6.8. Bendrovės pareiga perduoti dovanotą bilietą laikoma įvykdyta, kai: (i) pranešimas apie padovanotą bilietą išsiunčiamas į gavėjo elektroninį paštą, kurį nurodė dovanos siuntėjas; ir (ii) gavėjo vardu sukurtoje laikinoje paskyroje patalpintas padovanotas bilietas. Visais atvejais už teisingų gavėjo duomenų pateikimą ir užtikrinimą, kad bilietas dovanojamas pilnamečiam asmeniui, atsako dovanos siuntėjas.

6.9. Žaidėjai internetu gali užsisakyti bilietų prenumeratą. Užsakant prenumeratą, pasirenkamas laikotarpis, bilietų kiekis, skaičių deriniai (kai įmanoma), savaitės diena ir laikas, kada bus perkami bilietai. Galimi du apmokėjimo būdai: išankstinis arba kassavaitinis.

6.10. Išankstinio apmokėjimo prenumerata reiškia, kad žaidėjas iš anksto pasirenka laikotarpį ir visą jo kainą apmoka vienu mokėjimu. Prenumerata įsigalioja nuo jos įsigijimo momento. Pasibaigus prenumeratos laikotarpiui, žaidėjas gali užsisakyti naują prenumeratą.

6.11. Kassavaitinio apmokėjimo prenumerata reiškia, kad mokėjimai vykdomi kas savaitę automatiškai nuskaitant pinigus iš žaidėjo banko sąskaitos, susietos su mokėjimo kortele. Ši prenumerata galioja neterminuotai, kol žaidėjas pats jos nesustabdo.

6.12. Apmokėtos išankstinio apmokėjimo prenumeratos negalima atšaukti. Todėl prieš apmokant būtina įsitikinti, kad užsakymas atliktas teisingai.

6.13. Žaidėjo pasirinktas prenumeratos bilietų pirkimo laikas dėl techninių priežasčių gali turėti iki 1 (vienos) valandos paklaidą. Pavyzdžiui, jei pasirinktas bilietų pirkimo laikas – 13:00 val., faktinis bilietų pirkimas gali įvykti nuo 13:00 val. iki 13:59 val.

7. Pinigų grąžinimo sąlygos

7.1. Pinigai už sėkmingai nupirktus ar padovanotus bilietus bei prenumeratas negrąžinami, išskyrus atvejus, numatytus šiose Taisyklėse ar loterijų taisyklėse.

7.2. Jei loterijų organizatorius pakeičia loterijų taisykles ir dėl to atšaukiamos galiojančios žaidėjo bilietų prenumeratos, į žaidėjo piniginę grąžinama suma už likusius prenumeratos bilietus, kurie negali būti nupirkti. Pinigai grąžinami tą pačią dieną, kai nutraukiama prenumerata. Apie atšauktą prenumeratą bendrovė informuoja ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) darbo dieną iki jos nutraukimo.

7.3. Jeigu bilietų pirkimo metu įvyksta interneto, kompiuterinių sistemų arba kita techninė klaida, dėl kurios lėšos nurašomos nuo žaidėjo mokėjimo sąskaitos ir įskaitomos į bendrovės sąskaitą, bet konkretūs bilietai neapmokami, pinigai grąžinami į žaidėjo piniginę per 5 (penkias) darbo dienas.

7.4. Žaidėjas bet kada gali susigrąžinti žaidėjo piniginės papildymui panaudotas lėšas į savo nurodytą mokėjimo sąskaitą, pasirinkęs funkciją „Pervedimas į sąskaitą”. Pinigai pervedami per 2 (dvi) darbo dienas. Jei atsiskaitymo būdu už bilietus ar piniginės papildymą buvo pasirinkta „Mokėti kortele“, lėšos gali būti grąžinamos tik į žaidėjo piniginę.

8. Bilietų tikrinimas ir laimėjimų išmokėjimas

8.1. Svetainėje ir mobiliojoje programėlėje žaidėjai gali patys pasitikrinti tiek tiražinių, tiek momentinių loterijų bilietus, įsigytus bilietų platinimo vietose ir per „Perlas“ terminalus. Bilietai tikrinami vadovaujantis svetainėje ir mobiliojoje programėlėje pateikiamomis instrukcijomis.

8.2. Loterijų laimėjimai išmokami pagal atitinkamos loterijos taisyklėse nustatytą tvarką.

9. Atsakingas žaidimas

9.1. Žaidėjo paskyroje yra funkcionalumas, leidžiantis žaidėjui valdyti savo laiką ir pinigus, skiriamus loterijoms internete. Piniginiai ribojimai gali būti taikomi visų internetu įsigyjamų bilietų pirkimui, o laiko limitai – tik „Blitz loto“ ir „Superlotto games“ skiltyse platinamiems loterijų bilietams.

9.2. Nustatymus galima atlikti prisijungus prie žaidėjo paskyros, skiltyje „Atsakingas žaidimas“. Žaidėjas gali nusistatyti: (i) pinigų sumos ribą, kurią ketina išleisti, ir (arba) (ii) laiko trukmę, kurią planuoja skirti žaidimui per pasirinktą laikotarpį (dieną, savaitę, mėnesį). Papildomai žaidėjas gali pasirinkti: (i) būti informuojamas apie šių limitų pasiekimą, arba (ii) laikinai apsiriboti galimybę pirkti bilietus.

9.3. Prasidėjus žaidėjo nustatytam laikotarpiui, jis gali tik sugriežtinti ribojimus (sumažinti pinigų sumą ar sutrumpinti laiką). Padidinti nustatytus limitus to laikotarpio metu žaidėjas negali.

9.4. Pasibaigus ribojimo laikotarpiui ir dar neįsigijus nė vieno bilieto, žaidėjas gali  atsisakyti informavimo apie limitų pasiekimą. Jei žaidėjas pasirinko bilietų pirkimo apribojimą, jo atsisakyti ar sušvelninti pasirinkimus (padidinti pinigų sumą ar prailginti laiką) galima tik po 1 (vieno) mėnesio nuo ribojimų pasirinkimo.

9.5. Bendrovė neprisiima atsakomybės už apribojimus, kuriuos žaidėjas pats nusistatė savo paskyroje.

9.6. Bendrovė pasilieka teisę savo iniciatyva informuoti žaidėją  apie „Atsakingo žaidimo“ funkcionalumą.

9.7. Vadovaudamasi atsakingo žaidimo principais, bendrovė pasilieka teisę apriboti žaidėjo galimybę pirkti bilietus internetu iki einamojo mėnesio pabaigos, kai žaidėjo bilietams išleista pinigų suma, atskaičius išmokėtus laimėjimus, pasiekia bendrovės nustatytą ribą.

10. Žaidėjo paskyros ir registruoto lankytojo paskyros panaikinimas

10.1. Jeigu žaidėjas nesilaiko šių Taisyklių arba bendrovė turi įtarimų dėl jų pažeidimo, taip pat įtarimų dėl galimų su žaidėjo paskyra susijusių pinigų plovimo ar teroristų finansavimo veiksmų, bendrovė turi teisę savo nuožiūra ir be išankstinio įspėjimo: (i) uždaryti žaidėjo paskyrą; arba (ii) uždrausti prieigą prie paslaugos (ar kurios nors jos dalies).

10.2. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, laikinai sustabdyti ar uždrausti prieigą prie paslaugos (ar jos dalies ar turinio). Pasinaudojusi tokia teise, bendrovė nelaikoma atsakinga nei prieš žaidėją, nei prieš trečiuosius asmenis. Apie pakeitimus, laikinus sustabdymus ar nutraukimus bendrovė gali informuoti žaidėją.

10.3. Žaidėjas turi teisę panaikinti savo paskyrą, paspaudęs mygtuką „Ištrinti paskyrą“. Paskyra gali būti ištrinta tik tuo atveju, jei: (i) žaidėjas neturi galiojančių (dar nežaidusių) bilietų arba prenumeratų ir (ii) žaidėjo piniginės bei naudų piniginės likučiai yra lygūs 0 (nuliui) eurų.

10.4. Jeigu žaidėjo paskyra nenaudojama (t.y. prie jos neprisijungta) ilgiau negu 24 mėnesius, bendrovė gali panaikinti žaidėjo paskyrą. Apie tai žaidėjas informuojamas el. paštu prieš 30 dienų – pranešimas išsiunčiamas po 23 mėnesių nuo paskutinio prisijungimo nurodant, kad neprisijungus per 30 dienų žaidėjo paskyra bus ištrinta, o visi sukaupti lojalumo taškai – anuliuoti.

10.5. Jeigu registruoto lankytojo paskyra nenaudojama ilgiau negu 12 mėnesių, bendrovė gali ją panaikinti savo iniciatyva. Apie tai paskyros turėtojas informuojamas el. paštu prieš 30 dienų –  pranešimas išsiunčiamas po 11 mėnesių nuo paskutinio prisijungimo.

10.6. Uždarant žaidėjo paskyrą bendrovės iniciatyva, visi po atsiskaitymo su bendrove likę pinigai pervedami į žaidėjo paskyroje nurodytą mokėjimo sąskaitą, išskyrus atvejus, kai pagal teisės aktų reikalavimus lėšos turi būti įšaldytos (jei žaidėjas yra sankcionuotas asmuo).

10.7. Jeigu pinigų nepavyksta pervesti dėl negaliojančios (uždarytos) mokėjimo sąskaitos, buvęs žaidėjas gali kreiptis į bendrovę raštu, pateikdamas prašymą pervesti pinigus į kitą jam priklausančią sąskaitą. Jeigu ir tai neįmanoma, klausimas sprendžiamas teisės aktų nustatyta tvarka.

11. Asmens duomenų apsauga 

11.1. Bendrovė tvarko žaidėjo asmens duomenis šių Taisyklių vykdymo tikslu.

11.2. Informacija apie žaidėjo asmens duomenų tvarkymą, įskaitant žaidėjo teises pagal taikomus teisės aktus, pateikiama svetainėje skelbiamoje Privatumo politikoje.

11.3. Bendrovė laikas nuo laiko gali peržiūrėti, atnaujinti ir pakeisti Privatumo politiką. Žaidėjas gali susipažinti su naujausia Privatumo politikos versija svetainėje.

11.4. Žaidėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su Privatumo politikoje pateikta informacija ir ją suprato.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Šios Taisyklės sudaro vientisą susitarimą tarp Jūsų ir bendrovės bei reglamentuoja Jūsų naudojimąsi paslaugomis. Naudojantis trečiųjų asmenų paslaugomis arba trečiųjų asmenų programine įranga, gali būti taikomos papildomos sąlygos.

12.2. Jeigu kuri nors šių Taisyklių nuostata būtų pripažinta negaliojančia ar neįgyvendinama, ji aiškinama pagal taikomus teisės aktus taip, kad kiek įmanoma atspindėtų pirminius šalių ketinimus, o likusios nuostatos galioja toliau.

12.3. Tai, kad bendrovė neįgyvendina kurios nors šiose Taisyklėse numatytos teisės ar nuostatos, nelaikoma tokios teisės ar nuostatos atsisakymu.

12.4. Bendrovė neatsako už įsipareigojimų nevykdymą dėl priežasčių, kurių ji negali kontroliuoti.

12.5. Bendrovė turi teisę imtis veiksmų, kurie, jos nuomone, yra pagrįstai reikalingi ar tinkami, kad būtų užtikrintas šių Taisyklių vykdymas.

12.6. Žaidėjas pats atsako už savo prisijungimo duomenų saugumą ir jų neperdavimą tretiesiems asmenims.

12.7. Šios Taisyklės yra parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

12.8. Visi nesutarimai ir ginčai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.